miercuri, 24 martie 2010

Cuvinte..:|

Daca cineva m-ar pune sa scriu pe o foaie tata istoria noastra presupun ca as incepe cu cele mai frumoase momente petrecute impreuna ,cand nimeni nu statea intre noi ...eram doar noi doi marea ,luna si stelele care se uitau bland la noi, minunandu-se de atata dragoste ce ne-o purtam unul altuia.
Plimbarile pe malul marii ,cand vantul imi batea prin parul ciufulit si lacrimile de fericire curgeau incet pe fata obosita ,eram fericita ,erai fericit,eram fericiti impreuna .
Dar acum stand sigura pe banca noastra din parc si uitandu-ma la indragostitii care trec pe langa mine ,imi iau usor din geanta masca fericita pe care atata timp am uitat-o ..am uitat-o ,pentru ca te aveam pe tine, pe tine si numai pe tine.
Eram doar noi doi ,da..doar noi doi ... noi doi si restul lumii ..noi doi si marea... noi doi si luna ... noi doi si stelele pe care le priveam impreuna in fiecare seara ..tinandu-ne in brate ...
Toata lumea credea ca suntem de nedespartiti ..dar ..toata lumea sa insela ...
Incetul cu incetul degetele noastre care intr-o zi erau unite au inceput sa se desparta iar pasii nostrii ne duceau pe caii diferite ...tu erai in lumea ta ..iar eu in a mea...revenisem aceeasi fata fara de viata care eram la inceput inainte sa te cunosc ..dar tu ai fost boala mea ..boala mea de fericire ...care ..a devenit fatala dupa ce tu ai plecat ...dupa ce eu am plecat ..
Iar acum stand singura ...cu masca mea fericita ...totul e bine ..e bine sa sti ..
Si ..totusi nu regret ca te-am cunoscut ...ca ma-i cunoscut ..ca ma sti ..ca pe o carte pe care ai citit-o de 100 de ori ..ca pe un film vechi de care te-ai saturat sa il vezi de atatea ori ..nu regret ..sau cel putin incerc ..sa fiu cu tine ..cu tine ..in visele mele ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu