miercuri, 24 martie 2010

Plec..

Deja am strigat prea tare "Gata..Ajunge" Ma-m saturat as vrea sa plec undeva departe ...foarte departe undeva unde sa nu fiu decat eu si cu natura..da ..eu si cu natura ..cu copacii si frunzele lor verzi ,cu ghioceii deabea infloriti ..doar eu si natura...care ma va proteja ca si leoaicele care isi apara puii nou nascuti .
Sa stau si sa ma gandesc la trecut ...cand mama imi aducea laptele alb ca norii  la care ma uitam in fiecare zi pe cer ..care se indepartau din ce in ce mai mult de mine asa cum ai facut-o tu..cand ma duceam in magazia bunicului si descopeream cele mai ingenioase inventii ..cand ascultam povestile spuse de bunica la umbra nucului si adormind intram in Tara Minunilor ...era lumea mea..doar a mea ..lumea mea de basm ..unde totul era roz ...unde copacii imi zambeau in fiecare zii ..unde ma imbatam cu mireasma florilor multicolore din jurul meu ...dar visul nu dureaza mult ...nu poti visa mereu ...visul se rupe ..si te intorci la realitate , la realitatea aceea dureroasa ...pe care uneori nimeni nu o accepta ...realitatea doare ..dar e si frumoasa ...nu poti avea numai clipe frumoase ...asa ..nimeni nu ar mai suferi ..timpul trece ...clipele se duc ..se duc in vant exact ca vorbele mele de disperare ..care ...din pacate sunt in zadar ...plamanii mei au obosit ..sa strige "Gata ..mi-a ajuns ..plec"
Plec ..plec departe ..departe de toti ..departe de toate ..numai cu mine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu