miercuri, 24 martie 2010

Pentru ca sa va lamuresc .. o sa imi irosesc cateva clipe pretioase din viata mea ..ca sa ..va pot spune ..ca eu scriu acele "compuneri" da ..este imaginatia mea ..imbinata cu alte bloguri geniale pe care le-am rasfoit si cartile pe care le-am citit... din placere ..sau poate ..din obligatie ..
Ce ati citit voi pana acum .da.. este scris de mine ..poate ca unele nu sunt atat de spectaculoase ca alte  "compuneri" pe care le-ati citit ...
Unii ma intreaba ...daca ce am scris pana acum reflecta ..realitatea... viata mea ...uite ..o sa va raspund si o sa va spun ca nu este adevarat ...tot ..ce am scris pana acum am scris pentru anumite persoane care poate ..chiar se reflecta in ce am scris eu ...totul sta in imaginatie ..si in rabdare ..pentru a alege cuvintele potrivite si a le imbina intr-o propozitie.. nu este greu .
Viata mea momentan este roz ..si sper sa fie si de aici inainte cu ..toate ca nu va fi asa si ...sunt constienta de asta ..
Deci ..pentru toti ...care nu cred ..ce scriu e scris exact cu manutele alea ale mele:))
Nu ma intereseaza de barfitori ...daca as sta sa ascult tot ce zice lumea ..nu as ajunge nicaieri..
Ma multumesc cu increderea celor care ma cunosc si au incredere in mine ..stiu cum sunt si cine sunt ...ce ar fi dureros este ca un prieten sa zica asa ceva ...pentru ca asta ar insemna ca nu ma cunoaste destul de bine incat sa ma stie si sa ma creada ...dar asa ceva nu se va intampla ..pentru ca ...cu toate ca am foarte multi prieteni ...zic eu ca am stiu cum sa mii aleg.. cred ca .. cu asta ..am lamurit tot ce era neclar in mintea voastra ...adica a celor ..care nu cred in mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu