miercuri, 24 martie 2010

Singura..


  •                       
    Gandindu-ma la urmatoarea zi o moleseala cumplita ma cupinse si lacrimile incepura sa curga Incet, incet peste fata frumos aranjata si dupa câteva secunde Gandurile incepura sa vina, si intrebarile sa imi cuprinda mintea.

  • Am asteptat prea mult ..ca sa vi , ca sa zici intr-o zi ce imi doresc.Deja ma doare prea mult… dar zambetul fals si ochelarii ma fac sa arat ca o persoana care zambeste zilnic.

  • Numai glumele colegior imi pot lua gandul de la tine..

  • De Ce ?

  • De ce te iubesc nu stiu ..de ce nu te pot uita .. nu stiu …

  • Numele tau a fost scris prea adanc in inima mea sa te mai pot scoate de acolo ..va trebui sa stai , sa stai cu mine.

  • Te-am urcat undeva prea sus ,iar acum cred ca nu te mai pot ajunge … esti prea departe .. te zaresc in departare zambind si parca ma astepti sa ajung la tine ..sunt doar o coplila neputincioasa pe langa puterea mea de a te ridica unde esti acum … poate cand voi putea sa ajung la tine nu vei mai fi acolo …si voi spune ca este ironia sortii ,dar poate ca nu va fi asa ..

  • Neincetand sa sper am ajuns la tine …intr-un final ,si cand te-am atins mi-am dat seama ca atata timp am sperat la o iluzie …o iluzie pe care atunci cand am atins-o a disparut odata cu vantul care imi batea prin parul ciufulit .

  • Atunci lacrimile curgeau iar …acele lacrimi pe care de ceva vreme le uitasem …lasasem acasa ochelarii si zambetul fals si eram aceeasi persoana vesela si optimista pe care toti o stiau.

  • Lacrimile dureroase au inceput iar sa curga pe fata obosita ,nedormita ..si iar am luat masca care ma inconjura pentru a te uita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu