vineri, 26 martie 2010

Respect Pentru Mihai Bendeac

Intr-o zi cand mess`ul nu va mai place sau nu mai aveti comm`uri de dat la hi5 ..rasfoiti blogul lui Mihai Bendeac ...este prea genial ...tocmai de aceea am luat aceasta postare facuta de el.


"Mi-am imaginat o discutie intre un barbat trecut de 40 de ani si propriul penis, inainte de prima noapte cu o noua prietena.
BARBATUL

Ai grija ce faci! In seara asta nu putem sa ne facem de ras!



PENISUL

Eu?! Vezi-ti de treaba! Nu ma fac eu de ras! Tu te faci! Ca eu fac parte din tine, nu tu din mine…



BARBATUL

Termina cu prostiile! Tu n-ai vazut cum arata femeia asta?! N-ai cum sa nu reactionezi ca lumea!



PENISUL

Esti un bou!



BARBATUL

Cum iti permiti?!



PENISUL

Da’ tu cum iti permiti sa vorbesti despre mine de dimineata pana seara fara acordul meu?!



BARBATUL

Cum adica?!



PENISUL

Pai nu esti tu toata ziua: “Bai ce p..a mea?! Haideti ma mai repede in p..a mea! Am fost la film aseara in p..a mea.” Crezi ca mie-mi place treaba asta?!



BARBATUL

Ma rog… Iarta-ma! Dar n-am inteles de ce sunt bou…



PENISUL

Ca sa nu te faci de ras, vorbeste cu creierul! Ca daca se emotioneaza iar si nu-mi pompeaza sange, eu n-am cum sa te ajut…



BARBATUL

Vorbeste tu cu el…



PENISUL

N-am cum… Suntem certati de la faza aia cand ti-a zis una in club ca tu gandesti cu capul de jos.



BARBATUL

Pai si io ce fac?



PENISUL

Matreata…



BARBATUL

Nu-mi arde de gluma! Intr-o ora e aici si vreau s-o impresionez!



PENISUL

Faci ce vrei. Eu ma culc…



BARBATUL

Esti nebun?! Ce sa fac cu tine culcat! Scoala-te!



PENISUL

Acum?! Parca vroiai sa ma scol mai tarziu…



BARBATUL

Pai mai tarziu!



PENISUL

Nu ma scol ma! Sa fiu al dracului daca ma scol! Nu dai doi bani pe mine! Numai eu stiu ce ma asteapta!



BARBATUL

Ce?



PENISUL

Ma dobitocule, tu stii ca ai pietre la rinichi?



BARBATUL

Ce face?! De unde stii?



PENISUL

Mi-a zis uretra alaltaieri ca a auzit o discutie intre rinichi si vezica. Pai tu-ti dai seama cand o sa incepi sa elimini pietrele alea ce-o sa fie pe capul meu?! Nici nu vreau sa ma gandesc!



BARBATUL

Ma duc la doctor si ma operez cu laser!



PENISUL

TU?!?! care ti-e frica si de dentist?!



BARBATUL

Deci nu vrei sa te scoli cand vine femeia asta?!



PENISUL

NU!!!



BARBATUL

Nu?!



PENISUL

NU!!!



BARBATUL

Bineeeee!!! De maine te bag numai in chiloti Botezatu cu push up! Si iau cea mai stramta marime! Te strivesc ma!!!



PENISUL

NU!!! Gata! Ma scol!!!



BARBATUL

Promiti?!



PENISUL

Promit!



BARBATUL

Si nu pe jumate… Ca lumea!



PENISUL

Promit!



BARBATUL

Imi vine sa te pup!



PENISUL

N-ajungi…



BARBATUL

Auzi! Suna la usa!!! A venit! Cum te simti?



PENISUL

Ca o p..a!



THE END



VA PUP, VA IUBESC si VA RESPECT'

Este genial bai frate ...adica am ras ..de numai puteam ..genial ..genial ..."RESPECT"
Unele talente nu sunt apreciate la marea lor valoare ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu