miercuri, 24 martie 2010

Vise..

"Vis" un cuvant frumos ...in vis este singura lume unde poti face ce vrei eu sunt pionul principal ...pentru ca e al tau ..e visul tau ..si tu il poti controla..cateodata visez cu ochii deschisi ..visez la tine ...da ..la tine ...visez ca intr-o zi te voi avea ..numai pentru mine ..pentru mine ...vei fi cu mine ..
-Adriana trezeste-te ..spune toata lumea ..iar visezi cu ochii deschisi ??
-Nu ma puteti lua de aici nu ma puteti lua din lumea mea ..e doar a mea ..e lumea in care tot ce vrei se implineste pentru ca este doar lumea ta ..nimeni nu ma poate scoate de aici ..nimeni nu imi poate spune cand pot  ..si cand nu pot sa visez.. visez cand vreau ..visez ce vreau ..si visez pe cine vreau ..
In fiecare seara ma trezesc cu perna cea moale de la bunica in brate ...ma ..duc la baie si ma uit in oglinda ...spalandu-ma pe fata imi dau seama ca nu a fost decat un vis.... vise ..vise ..si iarasi vise ...visand incontinu ..mi-am dat seama ca ma indepartez de viata mea reala de prietenii mei si ma indrept spre un taram care nici macar nu e adevarat ...dar cand mi-am dat seama de acest lucru eram prea departe..deja devenisem distanta de toti ...nu eram decat eu cu mine ..da... doar eu cu mine ..eu si cu imaginatia mea ..prietnii mei ma credeau o ciudata ...o ciudata care nu facea decat sa se uite in gol ..dar in mintea ei sa vada totul ..tot ce ii convine ...vedeam viata roz ...doar roz ..si o indepartam incetul cu incetul pe cea ..reala ..cea in care am trait atata timp ...pana sa descopar lumea asta ...pacatoasta ...incepusem sa imi fac locul meu ..parca aveam un camp de forta in jurul meu ..un camp al viselor ..care nu lasa pe nimeni sa se apropie de taramu meu ....incetul cu incetul ..incepusem sa ma simt singura ..fara de viata ...ca o persoana drogata ...dar drogul meu nu era un drog obijnuit ...drogul meu era visul ..visul care ma proteja de lumea reala ..lumea ..rea ..lumea ..plina de greutati ....pana cand intr-o zi ...ma-m ridicat din banca ..si am spus ..."Ajunge" trebuie sa imi traiesc viata ..nu sa stau inchisa in propria mea lume...atunci ..obosita ....am cazut la pamant...lumea viselor era prea obositoare pentru o fata care ..pana sa o descopere ..era vesela  si plina de viata ...cand ma-m trezit toti colegii erau in jurul meu ...si au sarit pe mine ..spunandu-mi"Bine Ai Revenit"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu