joi, 25 martie 2010

Imaginatie..

Ma-m staturat ...in fiecare seara acelasi vis...imi imaginez un baiat inalt ..care parca vrea sa vina la mine ...dar e departe ..deabea il zaresc ..nu pot sa ii vad fata ..nu il pot atinge ...incep sa cred ca este doar o iluzie ..ca este ..doar imaginatia mea ..dar defapt nu stiu ca acel baiat inalt pe care nu il pot vedea ..imi va face mult rau...
Incepusem sa traiesc numai cu el ...doar cu el ...el era totul ..cu toate ca nu il puteam vedea ..ma duceam orbeste inainte ..ma regaseam in necunoscut ...intr-un necunoscut misterios ...si plin de rautate ...il lasam sa ma controleze ...si ma controla ma controla cum nimeni altcineva nu o facuse pana acum ..ma indepartam prea mult ...asa cum norii se plimba pe cerul albastru ...
Intr-o zi ...am luat o foaie de hartie si am asternut pe ea niste cuvinte care ..au inceput sa capete sens ...Spuneam ..:
"Gata ...ajunge ..sunt controlata de el ...e visul meu ...e imaginatia mea ..eu sunt totul ..sau nimic....ce nu stiam ..era ca el se hranea cu mine ..da cu mine ...cu puterea mea ...asa a devenit mai puternic ca mine ...puterea aceea care ma punea la pamant ..si care m-a.. facut sa scriu aceste cuvinte ...numai pot sta aici ..probabil ca o sa fac rau oricui ..nu mai sunt eu ..nu ma mai recunosc si trebuie sa plec" ...usor usor..lacrimile curgeau  pe hartia alba ...imparstiind cerneala ..asternuta pe foaie ...
Ieseam usor pe usa ...coboram obosita scarile care parca nu se mai terminau ...si incet ma duceam in lume...in necunoscut ...asezandu-ma la umbra unui copac ...frunzele ..treceau pe langa mine ..vantul imi batea prin parul nearanjat ..lacrimile curgeau ..si incetul cu incetul..machiajul perfect ...disparu ..eram fara speranta ...speranta de a devenii aceeasi fata vesela si plina de viata ..pe care toti o stiau ..eram  dependenta ...dependenta de o iluzie ..o iluzie care ma controla ...
Atunci ...aparu el..un el...adevarat ...stergandu-mi lacrimile ..m-a luat in brate ..si m-a strans cu putere ...atunci iluzia aceea ..disparuse ...nu stiu cum ...nu stiu cand ..nu stiu de ce ...si nici macar unde a disparut ..nu mai conta ...bariera intre mine si lumea reala se rupsese ...datorita lui ..acelui ..lui ..care devenise pentru mine totul ..imi readuse la viata totul ...sentimentele...viata ...visele ...speranta ...totul ..si mai ales ..iubirea ..pe care i-o daruiam acelui ...baiat ..care era real...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu